Paul Roescher 50 jaar
Paul Roescher is al meer dan 50 jaar de specialist in keukens, badkamers, vloeren en kasten. Als een van de weinige keukenbedrijven heeft Paul Roescher over een eigen distributiecentrum. Daarnaast beschikt Paul Roescher over twee megastores in Rijssen en Apeldoorn. Kortom Paul Roescher is echt een begrip in Nederland.
Wij kregen de uitdaging om op een creatieve manier, het 50-jarig jubileum van Paul Roescher te promoten en daarmee klanten te werven naar de showrooms in Apeldoorn en Rijssen voor de jubileum-deals
Eerder hebben wij een campagne opgezet om klanten te matchen aan een passende keuken. Nu hebben we, na het uitvoeren van een passend onderzoek, bedacht om een videoadvertentie te laten verschijnen. Videoadvertenties trekken aandacht en er kan meer verteld en/of laten zien worden zonder dat de consument lappen tekst hoeft te lezen of hoeft te klikken/scrollen. In de advertentie zijn dichte kaarten te zien die vervolgens omdraaien en de jubileumdeals laten zien. Door eerst dichte kaarten te laten zien, wordt men nieuwsgierig naar wat er achterop staat, en blijft kijken!
De advertenties liepen zo goed, dat we ze na een aantal dagen offline hebben gehaald wegens grote drukte in de showrooms.